Nie możesz się do nas dodzwonić? Podpowiadamy co robić
W związku z Narodowym Programem Szczepień i faktem, że nasz podmiot jest Punktem Szczepień przeciwko COVID-19 od paru dni codziennie odnotowujemy setki dodatkowych połączeń z zapytaniem o szczepienie.
Pomimo zwiększonej obsady osób odbierających, nie wyrabiamy się z obsługą połączeń na bieżąco. Zdajemy sobie sprawę, że ma to wpływ na pozostałych pacjentów, którzy korzystają z innych usług w naszej przychodni.
Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu, żeby udrożnić kanał komunikacji telefonicznej z nami.
Na tą chwilę:
Prosimy uzbroić się w cierpliwość, oddzwaniamy na wszystkie próby połączeń z nami, jednak ten czas jest obecnie wydłużony.
Na stronie głównej, w lewym dolnym rogu można złożyć prośbę o kontakt telefoniczny i oczekiwać na telefon z naszej strony.
Można się również z nami kontaktować poprzez aplikację Messenger w dolnym prawy rogu na stronie głównej.
Przepraszamy za chwilowe niedogodności.
Zespół Zanmed